Polityka zwrotów
Polityka zwrotów – Luna Warszawa
Zakres i cel
W Luna Warszawa dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli zadowoleni z zakupów. Może się jednak zdarzyć, że zechcesz zwrócić produkt. W tym dokumencie jasno przedstawiamy zasady zwrotów obowiązujące w naszym sklepie.
Warunki zwrotu
-
Zwrot można zgłosić dopiero po fizycznym otrzymaniu przesyłki.
-
Koszty zwrotu, w tym międzynarodowe koszty wysyłki, ponosi w całości klient.
-
Zwracane produkty muszą być nieużywane, nieprane, nieuszkodzone i w oryginalnym stanie, z wszystkimi metkami i etykietami nienaruszonymi.
-
Przymierzenie jest dozwolone, ale noszenie produktu nie.
-
Nie jest dozwolone zamawianie wielu rozmiarów tego samego produktu z zamiarem częściowego zwrotu.
-
Produkty zakupione w ramach promocji lub wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.
Proces zwrotu
-
Zgłoś zwrot na adres e-mail: info@lunawarszawa.pl w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.
-
Otrzymasz od nas adres zwrotny naszego dostawcy (znajdującego się w Chinach).
-
Odeślij produkt na własny koszt, uwzględniając ewentualne opłaty celne lub koszty przesyłki.
-
Zalecamy wysyłkę z numerem śledzenia (track & trace).
Zwrot środków
Po otrzymaniu produktu na wskazany adres zwrotny i pozytywnym zatwierdzeniu stanu towaru, kwota zakupu zostanie zwrócona w ciągu 14 dni roboczych tą samą metodą płatności, której użyto przy zakupie.
Odpowiedzialność
-
Nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione paczki, jeśli numer śledzenia wskazuje, że przesyłka została dostarczona na adres podany przez klienta.
-
Jeśli klient podał nieprawidłowy adres dostawy, odpowiedzialność spoczywa po jego stronie.
-
Błędy w adresie należy zgłosić w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
Kontakt
W przypadku pytań dotyczących zwrotów prosimy o kontakt pod adresem: info@lunawarszawa.pl